Thumb kourampies enantion melomakaronou 2938 xl

Οδηγός διατήρησης: δες πως μπορείς εύκολα και μεθοδικά να μην ξεφύγεις απο τις γιορτινές παρασπονδίες.


Είναι δυνατό να παραμείνετε λεπτοί και fit τα Χριστούγεννα; Η απάντηση είναι εύκολη. Ορίστε πώς θα το πετύχετε!
Ήρθε και πάλι αυτή η εποχή του χρόνου…η εποχή της απόλαυσης! Αλλά αν και τα Χριστούγεννα είναι μια υπέροχη εποχή για φαγητό, ποτό και χαρά, το να αποφύγετε τις υπερβολές είναι το κλειδί για να μείνετε μακριά από τις τύψεις του επόμενου πρωινού και την κρίση πανικού για τα κιλά που πήρατε τη Νέα Χρονιά. Για να απολαύσετε τις γιορτές χωρίς αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία σας (και την περιφέρειά σας), συγκεντρώσαμε μερικά κολπάκια για πιο υγιεινά Χριστούγεννα:


1.Φτιάξτε ένα πρόγραμμα
Διαβάζοντας αυτό το άρθρο, έχετε ήδη κάνει μια συνειδητή επιλογή να ακολουθήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής φέτος τα Χριστούγεννα. Αλλά τι γίνεται όταν έρθετε αντιμέτωποι με τον μπουφέ του πάρτι; Σχεδιάστε να φάτε μόνο μερικά κομματάκια από τα αγαπημένα σας φαγητά, ας πούμε έξι. Αν γνωρίζετε ότι ο χριστουγεννιάτικος κορμός σας θα είναι γαργαλιστικά καλός, υπολογίστε να φάτε λιγότερα αλμυρά σνακ. Εστιάζοντας στα καλύτερα, πραγματικά νόστιμα κομμάτια και απολαμβάνοντάς τα συνειδητά, θα χαρείτε πραγματικά τις επιλογές σας, χωρίς να τρώτε λίγο από όλα και να νιώθετε τύψεις μετά.



2. Μην ξεχνάτε το πρωινό
Γνωρίζετε το σενάριο: θα γλιτώσετε θερμίδες για το λουκούλλειο δείπνο των Χριστουγέννων ή τα σνακ του πάρτι, αν μείνετε νηστικοί όλη μέρα και σαρώσετε ό,τι βρείτε μπροστά σας το βράδυ μέσα σε μερικά λεπτά. Αντί να κάνετε αυτό, προτιμήστε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα μεγάλο μπολ κουάκερ. Θα σταθεροποιήσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας και θα έχετε υπό έλεγχο την όρεξή σας στη διάρκεια της ημέρας. Με αυτόν τον τρόπο, θα νιώσετε πείνα, αλλά όχι τόσο ώστε να τρώτε ασυναίσθητα.


3. Βρείτε λίγο χρόνο για άσκηση
Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε γυμναστική ατέλειωτες ώρες κατά τη διάρκεια της πυρετώδους εορταστικής περιόδου, αλλά μπορείτε να κρατήσετε το βάρος σας σταθερό αν βάλετε μερικές προπονήσεις την εβδομάδα. Κάθε προπόνηση μπορεί να είναι σύντομη, των 15 λεπτών, αλλά αν τα δώσετε όλα, θα κάψετε θερμίδες και η Νέα Χρονιά δεν θα σας βρει με περιττά κιλά. Μην κάθεστε στον καναπέ όλη μέρα: οι χειμερινοί περίπατοι με την οικογένεια είναι ένας αναζωογονητικός τρόπος για να επιταχύνετε την πέψη μετά από ένα πλούσιο δείπνο.


4. Παραμείνετε ενυδατωμένοι
Ζεστό κρασί, brandy… υπάρχουν πολλές επιλογές κατά την εορταστική περίοδο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνετε. Οι μονάδες του αλκοόλ και οι θερμίδες μπορούν πραγματικά να συσσωρευτούν κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων. Γι’ αυτό, προσπαθήστε να μη χάνετε το μέτρημα στο ποτό και να πίνετε άφθονο νερό όταν καταναλώνετε οινοπνευματώδη. Πριν ξεκινήσετε για ένα πάρτι με μπουφέ και ποτά, πιείτε δύο ποτήρια νερό και προτιμήστε εναλλακτικά μη αλκοολούχα ποτά όταν είστε εκεί. Προτιμήστε ποτά ανοιχτού χρώματος που είναι συνήθως χαμηλότερης περιεκτικότητας σε χημικά παραπροϊόντα και μειώνουν το hangover το πρωί.

5. Βάλτε σε πρώτο πλάνο τις γιορτές και όχι το φαγητό
Οι απολαυστικές στιγμές με τα σνακ των πάρτι και τα δείπνα των Χριστουγέννων μαζί με τους φίλους και την οικογένεια καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της εορταστικής περιόδου, αλλά δεν πρέπει να το παρακάνετε με το φαγητό ώστε να ζήσετε την πραγματική εμπειρία. Για να τρώτε πιο λίγο και πιο συνειδητά, απασχολήστε το μυαλό σας και κρατήστε το δραστήριο. Μαζέψτε την οικογένεια για ένα επιτραπέζιο όταν νιώθετε την ανάγκη να μασουλήσετε. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, κάντε ένα διάλειμμα για να ανασυγκροτήσετε τις σκέψεις σας με απλό διαλογισμό. Καθίστε άνετα με ίσια τη σπονδυλική στήλη και επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας, καθώς εισπνέετε και εκπνέετε τον αέρα από τη μύτη.