Thumb shutterstock ofeli gimnastikis 2560

4 ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥ 2018

Φέτος, «θρέψτε» σωστά το σώμα και το μυαλό σας: ξεφορτωθείτε αυτά που σας βλάπτουν και βάλτε στη θέση τους αυτά που σας ωφελούν. Ο Ιανουάριος είναι η καλύτερη περίοδος για μια πιο εύκολη επανεκκίνηση του οργανισμού μας.

Όλοι γνωρίζουμε το πόσο σπουδαία είναι η απαλλαγή από τις κακές συνήθειες: δεν χρειάζεται να σας το πούμε. Αλλά όταν αρχίζουν να πέφτουν στο τραπέζι οι αποφάσεις για τη νέα χρονιά, δεν είναι τίποτα περισσότερο από λόγια μέχρι να τις κάνετε πράξη: και αυτό μπορεί να είναι συχνά το πιο δύσκολο κομμάτι.

Αν τα κάνετε όλα υπερβολικά γρήγορα, διατρέχετε τον κίνδυνο να κουραστείτε και να τα παρατήσετε πριν καν τελειώσει ο Ιανουάριος. Οι υγιεινές αλλαγές στη ζωή σας και η αποφυγή κακών συνηθειών πρέπει να γίνονται σταδιακά. Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείτε να κάνετε τον πρώτο μήνα του χρόνου για να έχετε μια εύκολη μετάβαση σε μια πιο fit, πιο υγιή και πιο χαρούμενη εκδοχή του εαυτού σας.

Πρώτο και πιο σημαντικό; Στοχεύστε να βγάλετε από τη ζωή σας αυτές τις τοξικές συνήθειες και κάντε το 2018 την καλύτερη χρονιά της ζωής σας:


1.Επεξεργασμένες τροφές

Δεν χρειάζεται να διαβάσουμε για να μάθουμε για τις αρνητικές επιπτώσεις των επεξεργασμένων τροφών και της κατεργασμένης ζάχαρης στην υγεία. Η μετάβαση σε μια όσο το δυνατό πιο υγιεινή και φυσική διατροφή δεν είναι ανάγκη να είναι ακριβή και χρονοβόρα. Σπόροι όπως η κινόα μπορούν να βράσουν σε 10 λεπτά και με τους καταψύκτες μπορούμε να προπαρασκευάσουμε μεγάλες ποσότητες υγιεινής τροφής, ενώ το διαδίκτυο είναι γεμάτο από ενδιαφέρουσες υγιεινές εναλλακτικές για αγαπημένα junk food. Μειώστε τις επεξεργασμένες τροφές και οι γευστικοί σας κάλυκες θα αρχίσουν να αναζητούν πραγματική θρέψη και όχι εθιστικά και ψεύτικα υποκατάστατα

2.Καθιστική ζωή


Η καθιστική ζωή είναι συνηθισμένο φαινόμενο στον σύγχρονο κόσμο, ειδικά αν εργάζεστε σε γραφείο. Το ανθρώπινο σώμα έχει σχεδιαστεί για να κινείται: είναι αυτό που κάνουμε εδώ και χιλιάδες χρόνια. Πλέον, εκατομμύρια θάνατοι ετησίως σχετίζονται με την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας, αλλά με απλές αλλαγές (δηλαδή απλά με το να στέκεστε και να κινείστε περισσότερο), θα δείτε σημαντικά οφέλη για την υγεία σας. Πηγαίνετε για έντονο περπάτημα στο μεσημεριανό σας διάλειμμα, αφήστε το ασανσέρ και χρησιμοποιήστε τις σκάλες ή γραφτείτε σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που θα σας εμπνεύσει: το σώμα και το μυαλό σας θα σας ευγνωμονούν γι’ αυτό.

3.Καφεΐνη

Ένα καφεϊνούχο ρόφημα λιγότερο την ημέρα μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τη διάθεση, τον ύπνο και την υγεία σας. Αν κόψετε μαχαίρι την καφεΐνη, αυτό μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα στέρησης στον οργανισμό, όπως κυρίως πονοκεφάλους και λήθαργο. Γι’ αυτό, πρέπει να απεξαρτηθείτε σταδιακά για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να προσαρμοστεί χωρίς να υποστεί σοκ. Ξεκινήστε μειώνοντας τη δόση της απογευματινής ή βραδινής καφεΐνης σας και αντικαταστήστε τη με ένα ανοσοενισχυτικό παρασκεύασμα όπως λουΐζα ή ζεστό λεμόνι με τζίντζερ. Το τσάι Rooibos είναι επίσης μια γευστική εναλλακτική του καφέ, χωρίς την καφεΐνη.


4.Άστατο πρόγραμμα ύπνου


Συγχρονίστε τον οργανισμό σας με τον κιρκαδιανό ρυθμό της Γης. Μια ξεκούραστη νύχτα είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση και την αποτοξίνωση του οργανισμού σας: δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το να ξεκινάτε την ημέρα σας αναζωογονημένοι, έτοιμοι να βγείτε στον κόσμο. Για να έχετε καλύτερη ποιότητα ύπνου, προσπαθήστε να πηγαίνετε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ. Περιορίστε τις ψηφιακές συσκευές και τις φωτεινές οθόνες μια ώρα πριν κοιμηθείτε: αυτά τα εξωτερικά ερεθίσματα, μπορεί να δυσκολέψουν τη χαλάρωση του οργανισμού. Επιπλέον, αποφύγετε το αλκοόλ: ενώ μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε γρηγορότερα, μειώνει τον ύπνο REM (rapid eye movement) που είναι σημαντικός για τον επανασυγχρονισμό του οργανισμού σας έως την επόμενη μέρα.