Thumb weight loss snacks

ΤΑ 10 ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΑ ΣΝΑΚ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΧΟΡΤΑΣΟΥΝ


Είστε σε διατροφή και σας έχει πιάσει πείνα; Τι πρέπει και τι μπορείτε να φάτε τις στιγμές αυτές; Κάποιος θα έλεγε ένα φρούτο, καμιά μπάρα δημητριακών, 2-3 crackers. Τα σνακ αυτά ναι μεν μπορεί να μην σας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες, όμως λόγω του ότι περιέχουν κατά βάση υδατάνθρακες, δεν χορταίνουν. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας των αυξομειώσεων στο σάκχαρο που προκαλούνται όταν ένα γεύμα γεύμα/ σνακ, αποτελείται κατά βάση από υδατάνθρακες και ιδιαίτερα υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη.

Σημαντικό είναι το σνακ που θα επιλέξετε να είναι μεν χαμηλό σε θερμίδες, αλλά και να σας χορτάσει. Όταν λοιπόν πεινάτε επιλέξετε τρόφιμα ή σνακ που περιέχουν κατά βάση πρωτεΐνη και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.
Όταν καταναλώνετε σνακ πρωτεΐνης, το σώμα αισθάνεται πιο χορτάτο και αυτό σας βοηθά να περιορίζετε την πείνα σας, μειώνοντας τις πιθανότητες να καταναλώσετε αργότερα υψηλής θερμιδικής αξίας λιχουδιές, ενώ παράλληλα κρατά το μεταβολισμό σε εγρήγορση.
Δείτε παρακάτω 10 ιδέες για σνακ, με λίγες θερμίδες, που θα σας κρατήσουν χορτάτους:
1) γιαούρτι 2% λιπαρά με 7 κομμάτια καρυδόψιχα, 1 κουταλιά της σούπας μέλι και κανέλα
2) γιαούρτι 2% λιπαρά ανακατεμένο με ½ φλιτζάνι του τσαγιού δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 μήλο σε κύβους και κανέλα
3) μουσκεμένο παξιμάδι (~35g) με λίγες σταγόνες ξύδι μπαλσάμικο, 3-4 λεπτές φέτες ντομάτας, 2 κουταλιές της σούπας τριμμένη φέτα, 5 ελιές, μαύρο πιπέρι και ρίγανη
4.25g σοκολάτα Υγείας, 1 πορτοκάλι και 12 ανάλατα αμύγδαλα 
5) παξιμάδι (~35g) με ½ κεσεδάκι (~100g) cottage cheese και 1 κουταλιά της σούπας μέλι 
6) φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, φρυγανισμένο, με 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο και 1 μικρή μπανάνα σε φέτες, ½ ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών 
7) φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, φρυγανισμένο, με ½ αβοκάντο, 1 αυγό βραστό σε φέτες, λίγο αλάτι & μαύρο πιπέρι 
8) Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, 50g ανθότυρο, 4 λιαστές ντομάτες και φύλλα ρόκας
9) tortilla ολικής αλέσεως με μία λεπτή στρώση τυρί κρέμα light, 50g καπνιστό σολομό και μαρούλι, ½ ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι 
10) Smoothie με 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών, 1 μπανάνα, 1 κουταλιά της σούπας κα -κάο και 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι