Διάρκεια
50' λεπτά
Επίπεδο
Μέτριο
Θερμίδες
370

Pilates

Tύπος Άσκησης:

Πρόγραμμα ενδυνάμωσης

Εξοπλισμος:

Στρώμα

Μουσική:

Χαλαρωτική chill out

Περιγραφή

H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται επίσης στην ευλυγισία των μυών , στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης.

Αποτέλεσμα

Ενδυνάμωση όλου του σώματος και του πυρήνα, βοηθάει στην ευλυγισία των μυών , στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης.

Δείτε επίσης

Intro taebo   shellie blanks by swpp d4d44gg

Tae Bo

Aύξηση μυικής δύναμης και ελαστικότητας.

Περισσότερα
Intro square trx ab saw 1

TRX-ABS&LEGS

Υψηλής έντασης προπόνηση

Περισσότερα
Intro tabata intervals

Tabata

Αερόβιο πρόγραμμα και ενδυνάμωση.

Περισσότερα