Διάρκεια
50' λεπτά
Επίπεδο
Δύσκολο
Θερμίδες
700

TRX

Tύπος Άσκησης:

Μυική ενδυνάμωση, ευλυγισία, αντοχή.

Εξοπλισμος:

Ιμάντας- Στρώματα

Μουσική:

New hits

Περιγραφή

Το TRX (Total body Resistance Exercise) είναι μια προπονητική μέθοδος που χρησιμοποιεί το βάρος του σώματος με σκοπό να βοηθήσει τον ασκούμενο να αποκτήσει δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων και συντονισμό, καίγοντας παράλληλα λίπος, επιτυγχάνοντας μυϊκή υπερτροφία και διατηρώντας την οστική μάζα, χωρίς κακώσεις και τραυματισμούς. Η μέθοδος άσκησης αυτή χρησιμοποιεί έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές, προσαρμοσμένο σε σταθερή βάση στήριξης (κυρίως στο ταβάνι). Διέπεται από μια τεράστια ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων (σε τρεις διαστάσεις) λειτουργικής προπόνησης (functional training.)Το TRX είναι δύσκολο μα αποδοτικό, με τα πλεονεκτήματά του να ποικίλουν. Kαταρχάς γυμνάζει όλο το σώμα, ενώ ελαχιστοποιεί το χρόνο άσκησης, δουλεύοντας όλο το σώμα και εναλλάσσοντας ασκήσεις σε δευτερόλεπτα. Με πάνω από 300 διαφορετικές, βελτιώνει το μυϊκό σύστημα και σε δύναμη και σε μέγεθος, γυμνάζοντας το σώμα με τρόπο που δεν έχει συνηθίσει να δουλεύει. Ένα ακόμη πλεονέκτημα του TRX είναι ότι χρησιμοποιεί το βάρος του σώματός για να ρυθμίσει την ένταση της άσκησης, βάσει της απόστασης από το σημείο προβολής του TRX στο έδαφος , κι ακριβώς λόγω του ασταθούς περιβάλλοντος προπόνησης, αυξάνει τη δύναμη του κορμού και ιδιαίτερα των κοιλιακών, ενώ συνάμα ενισχύει την αντοχή των αρθρώσεων, χωρίς αυτές να επιβαρύνονται. Όπως προαναφέρθηκε, βοηθάει στη διατήρηση της οστικής μάζας, ενώ ενεργοποιεί το μέγιστο αριθμό των μυϊκών ινών και αυξάνει την καρδιακή συχνότητα, εκτοξεύοντας στα ύψη το μεταβολισμό και την καύση λίπους, δεδομένου και του ότι οι περισσότερες ασκήσεις εμπλέκουν παραπάνω από μία μυϊκή ομάδα (πολυαρθρικές ασκήσεις), επομένως αυξάνουν κατακόρυφα την παραγωγή τεστοστερόνης και αυξητικής ορμόνης. Τα πρώτα αποτελέσματα γενικής ενδυνάμωσης μέσω του TRX είναι αισθητά στον πρώτο κιόλας μήνα, κυρίως στον κορμό. Ο προτεινόμενος αριθμός προπονήσεων είναι δύο με τρεις ανά εβδομάδα. Το TRX απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή φύλλου. Οι ασκήσεις που περιλαμβάνει είναι απλές για τους καλά γυμνασμένους, αλλά και εύκολο να προσαρμοστούν στις δυνατότητες ενός αρχαρίου, ενώ ενδείκνυται για άτομα με μυοσκελετικές κακώσεις όταν παρέχεται με ειδικά προσαρμοσμένες ασκήσεις. Μπορεί να λειτουργήσει ως βασική αλλά και ως συμπληρωματική γυμναστική.

Αποτέλεσμα

Δυναμικό πρόγραμμα για κάψιμο λίπους, εκτόξευση του μεταβολισμού στα ύψη με αερόβια και αναερόβια άσκηση. Με την βοήθεια ενός ιμάντα κάνουμε πολυεπίπεδες ασκήσεις στον αέρα αυξάνοντας την μυική μάζα και την ισορροπία μας,δίνοντας έμφαση στη γράμμωση του σώματος

Δείτε επίσης

Intro gf

Power Bars

Πρόγραμμα ενδυνάμωσης

Περισσότερα
Intro images

Yoga

Αναερόβια άσκηση

Περισσότερα
Intro 61028 model

Gymstick

Δύναμη, αντοχή, σύσφιξη και τέλεια φυσική κατάσταση

Περισσότερα