Διάρκεια
60' λεπτά
Επίπεδο
Μέτριο
Θερμίδες
600

Functional Training

Tύπος Άσκησης:

Προσφαρμοστικός ανάλογα το επίπεδο του Group

Εξοπλισμος:

Βαράκια, Step, Ποδήλατο,Kettlebels, Trx, Σάκο, Μπάρες, Maxu-Vibe, Ropes,Bosu, TRX Rip training.

Μουσική:

House

Περιγραφή

Η λειτουργική προπόνηση είναι μια μέθοδος προπόνησης που βασίζεται σε ευρέως αποδεκτές προπονητικές αρχές και ίσως να μπορεί να χαρακτηριστεί η προπόνηση του μέλλοντος, καθώς απευθύνεται σε όλες τις ομάδες πληθυσμού καθώς επίσης και σε αθλητές. Είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης όλου του σώματος που προσφέρει και αερόβιες προσαρμογές. Στην προπόνηση εκτελούνται πολυαρθρικές, συνδυαστικές και υψηλής έντασης ασκήσεις, χρησιμοποιώντας πολλά διαφορετικά όργανα εκγύμνασης ασταθούς πεδίου Οι ασκήσεις στην εκτέλεση διαφοροποιούνται συνήθως ανά άτομο με διαφορά στην αντίσταση ή στο βάρος του οργάνου ή της γωνίας ρύθμισης και εκτέλεσης. Με αυτό τον τρόπο της προοδευτικής επιβάρυνσης το άτομο αυξάνει τη σωματική του απόδοση σταδιακά και με κέρδος να έχει μακροχρόνιες προσαρμογές. Για αυτό χρειάζεται υπομονή και επιμονή για μέγιστη παραγωγή έργου. Η λειτουργική προπόνηση περιέχει κι ένα στοιχείο διασκέδασης, το οποίο είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της προπόνησης

Αποτέλεσμα

Η λειτουργική προπόνηση στοχεύει στην ανάπτυξη των 10 φυσικών δεξιοτήτων: • Δύναμη: Η ικανότητα να κινήσει ο αθλητής μεγάλο βάρος, να υπερνικήσει μεγάλη αντίσταση. • Ισχύς: «Εκρηκτικότητα», η ικανότητα του αθλητή να ασκήσει μέγιστη τελική δύναμη σε ελάχιστο χρόνο. • Ταχύτητα: Η ικανότητα ελαχιστοποίησης του χρόνου εκτέλεσης «κύκλου» κινήσεων. • Καρδιοαναπνευστική αντοχή: Η ικανότητα του σώματος να καταναλώνει και να επεξεργάζεται το οξυγόνο. • Σθένος: Η ικανότητα του σώματος να αποθηκεύει, να παράγει, και να διαχέει ενέργεια αποτελεσματικά. • Ευκαμψία: Η ικανότητα του αθλητή να ελαχιστοποιεί τον χρόνο μετάβασης από μια «γραμμή κίνησης», σε άλλη. • Ευλυγισία : Η ικανότητα του αθλητή να έχει μέγιστο βεληνεκές κίνησης στις αρθρώσεις του. • Συντονισμός: Η ικανότητα του αθλητή να «συντονίσει» πολλαπλές διακριτές σωματικές κινήσεις σε μια αρμονική κίνηση. • Ισορροπία: Η ικανότητα του αθλητή να ελέγξει αποτελεσματικά το κέντρο βάρους του σώματος του. • Ακρίβεια: Η ικανότητα του αθλητή να ασκεί έλεγχο στην κατεύθυνση κίνησης, καθώς και στην ταχύτητα και ένταση κίνησης. Γιατί είναι ευεργετικό για όλους τους τύπους γυμναστικής: • Μεταβολική αλλαγή στον οργανισμό, η οποία βοηθάει στο χάσιμο λίπους. • Έντονη καρδιαγγειακή προπόνηση η οποία θα συμβάλει στη βελτίωση των αερόβιων και αναερόβιων ενεργειακών συστημάτων. • Πρόληψη των τραυματισμών και την αποκατάσταση τους. • Βελτίωση της στάση του σώματός. • Βελτίωση της λειτουργίας και ικανότητάς εκτέλεσης των καθημερινών εργασιών. • Βελτίωση του αρχάριου, του νέου, του ηλικιωμένου ή του προχωρημένου αθλητή.

Δείτε επίσης

Intro gymparalax1

Aerobic

Αερόβιο πρόγραμμα και ενδυνάμωσης.

Περισσότερα
Intro pilates

Pilates

Πρόγραμμα ενδυνάμωσης

Περισσότερα
Intro step aerobic

Step Aerobic

Αερόβιο πρόγραμμα και ενδυνάμωσης.

Περισσότερα